۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

ردیابی موقعیت تلفن همراه از طریق GPS

سلام دوستان
اگر برای شما ردیابی موقعیت خودرو و یا اعضای خانواده تان به عنوان یک دغدغه مطرح است پیشنهاد می کنم نرم افزاری متن بازی که در ادامه به معرفی آن می پردازیم را حتما یک با آزمایش نمایید.

بنر سایت Traccar


Traccar:

یک پیلتفرم مدرن متن باز ردیابی GPS است که می تواند موقعیت دقیق دستگاههای GPS‌و همیچنین گوشی های تلفن همراه هوشمند را به صورت لحظه ای رصد کند. شما علاوه بر رصد موقعیت می توانید مسیرهایی که پیموده شده است را نیز مشاهده کنید.
Traccar متشکل از دو بخش سرور و دیوایس است و از یک رابط کاربری با امکانات کامل تحت وب ( تصویر ذیل) بهره می برد که موقعیت دستگاههای معرفی شده را با استفاده از نقشه های Open Street Map نمایش می دهد. از آنجا که نرم افزار متن باز است می توانید سرور نرم افزار را بر روی هاست شخصی خویش نصب کنید ( از اینجا دریافت کنید.) و یا از سرورهای Demo معرفی شده توسط سایت استفاده کنید( لیست سرورهای Demo ). محدویت سرورهای demo ذخیره اطلاعات تنها به مدت یکماه می باشد.

رابط کاربری Traccar

لازم به ذکر است اگر قصد ردیابی گوشی تلفن همراه خود را دارید می بایست نسبت به نصب نسخه کلاینت نرم افزار (از اینجا می توانید دریافت کنید) را بر روی گوشی خود نصب کنید. هر دستگاه کد شناسایی مخصوص به خود را دارد و  با تعریف آن در رابط کاربری تحت وب می توانید آن را ردیابی کنید.
لازم به ذکر است نرم افزار تحت وب از زبان فارسی پشتیبانی می کند.

۰ ۰ ۰ دیدگاه

Freeoffice2018

سلام دوستان

بنر سایت FreeOffice

در حین وبگردی و مطالعه اخبار دنیای نرم افزار آزاد به مجموعه نرم افزار اداری خوبی برخوردم که پشتیبانی بسیار خوبی از اسناد مجموعه نرم افزاری آفیس مایکروسافت دارد و به خوبی از فارسی نویسی هم پشتیبانی می کند. لازم به ذکر است پشتیبانی از زبان و فونت های آسیایی باید در تنظیمات نرم افزار فعال شود.
لینک ۱: سایت برنامه

لینک ۲: صفحه دانلود برنامه

لینک ۳: لینک بسته نرم افزاری در مخازن AUR آرچ لینوکس ( برای نصب می توانید از دستور yaourt -S freeoffice‌ استفاده کنید.)

لینک ۴: لینک نحوه نصب بر روی سایر توزیع های لینوکس

موفق باشید.

۰ ۰ ۰ دیدگاه