کار و متن باز

کار و متن باز

سلام

میدانم به مدد سیاره گنو لینوکس سی تو شما هم مطلب من را خواهید خواند. مدتهاست که  مطلب جدیدی در وبلاگم ننوشته ام و امروز قصد دارم موضوع دیگری را با شما در میان بگذارم.چند روزی است که در واحد اداری شرکتی مشغول به کار شده ام و متاسفانه اکثر کارهای آنها به صورت دستی انجام می گیردو وقت زیادی از من بابت انجام آنها می طلبد. تصمیم دارم برای ارتقای توانایی برنامه نویسی خودم نسبت به ساخت نرم افزار مناسبی برای انجام کارهایم اقدام کنم. اولین راه حل  پیش رو استفاده از مایکروسافت اکسس است اما احساس خوبی از وابستگی به اکسس و خصوصا به ویندوز ندارم.  تلاشم این است بتوانم خودم به کمک متن باز و برنامه نویسی قدم به قدم به انجام کارهایم بهصورت کامپیوتری بپردازم. هرگونه پیشنهاد و راهنمایی را با کمال میل شنوا خواهم بود.

ممنون از صبری که برای خواندن مطلبم به خرج دادید.

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی